Автовод

П’ять ознак поганого кузовного ремонту

28.10.2015 р. в 21:23 | autopalace

Кузовний ремонт стане головним болем, якщо метою кузовщиков є не полагодити машину, а «напомадити». Але як виявити шарлатанів? Ми звернулися до фахівця з кузовного ремонту Миколі Іванову з питанням: за якими ознаками можна «розкусити» поганий сервіс і поганий ремонт, навіть якщо на перший погляд автомобіль виглядає краще нового?

Проблема №1: коли дрібні дефект перетворюється у великий

Не всі знають, але сучасні методи кузовного ремонту дозволяють відремонтувати невеликі пошкодження так званими безрозбірної методами (локальний ремонт). Наприклад, дрібну вм’ятину можна вигнути назад, зберігши оригінальне лакофарбове покриття. А дефекти побільше виправляють за допомогою споттерів та іншого спеціалізованого обладнання.

При уявній простоті таких методів, вони вимогливі до кваліфікації персоналу, а помилки нерідко перетворюють дрібну проблему в серйозну.

«Наприклад, коли ми вигинаємо поверхню за допомогою спецінструменту, дуже важливо, щоб майстер добре відчував метал, – пояснює фахівець автосервісу« Стандарт-Авто »Микола Іванов. – Якщо людина недосвідчений, на місці вм’ятини залишається ділянка нерівного металу, який намагаються якимось чином замаскувати за допомогою шпаклівки і забарвлення. Гірше того, іноді недосвідчені майстри пропалюють Споттери метал наскрізь, що вимагає вже більш ґрунтовного ремонту, а в майбутньому «латочка» може стати вогнищем корозії. Тому якщо ви вирішили робити саме локальний ремонт, переконайтеся, що сервіс розпорядженні досвідченими майстрами з багаторічним стажем роботи. В даному випадку кадри вирішують все ».

Проблема №2: шпаклівка замість металу

Точне відновлення геометрії зовнішніх панелей – один з критеріїв якісного ремонту. Правда, справа досить складна, адже майстрам доводиться буквально по квадратному міліметру надавати металу вихідну форму.

Ви не задавалися питаннями, чому в деяких сервісах просять за ремонт в два рази менше, ніж в інших? Одна з причин: використання для відновлення форми кілограмів шпаклівки. Замість бляхарів над машиною працюють фактично скульптори, які надають поверхням форму, що нагадує оригінал.

«Це технологія дуже затребувана в наддешевих сервісах, – пояснює Микола Іванов. – Зрозуміло, шпаклівка може використовуватися і професійними компаніями, питання, швидше, в обсязі та якості. Коли на двері «висить» три кілограми шпаклівки, а метал деформований на кілька сантиметрів, після першої радості від дешевого ремонту настане протверезіння. Шпаклівка буде відшаровуватися і розтріскуватися, і бували випадки, коли клієнтам доводилося робити ремонт заново ».

Визначити якість ремонту, до речі, можна за допомогою толщиномера: приладу, який вимірює товщину неметаллического шару. Товщиномірами часто перевіряють машини потенційні покупці, і якщо вони виявлять, що «небитих, нефарбована» машина має під шаром лаку ще кілька міліметрів шпаклівки, у них буде більш ніж вагомий привід збивати ціну.

Проблема №3: непопадання в колір

Не всі знають, але навіть із заводського конвеєра сходять автомобілі з різними відтінками одного кольору. Червоний автомобіль, випущений в грудні, має трохи інший відтінок, ніж такий же, випущений в серпні. І мова не тільки про російські машини: відтінок кольору змінюється від партії до партії, і стосовно до кузовного ремонту можна вважати, що відтінок будь-якого автомобіля індивідуальний.

Тому при перефарбовуванню елемента або його частини дуже важливо добитися ідеального збіг кольорів оригінального кузова і емалі. Для цього в серйозних компаніях працюють колеровочні лабораторії, і, до слова, процес досі не автоматизовано повністю – остаточний вердикт однаково виносить фахівець з колеровке.

«Більшості людей складно при звичайному освітленні відразу зрозуміти, чи є різнобарв’я чи ні, – пояснює Микола Іванов. – Тому дуже важливо, щоб фарби були підібрані максимально точно ».

Тому при виборі компанії враховуйте, чи є у неї колеровочний центр і наскільки давно і успішно він працює.

Проблема №4: неякісна сушка

Крім естетичної функції лакофарбове покриття захищає метал від впливу зовнішнього середовища. Тому воно повинно бути досить міцним і зносостійким, адже в процесі експлуатації на нього діють температури від -40 до +60 градусів Цельсія, зношує абразив, впливають агресивні опади і солі, бомбардують дрібні камені і град.

Ви напевно бачили автомобілі, кузова яких нагадують «шкіру крокодила», рясніють тріщинами і сколами? Це – наслідок не так навіть неякісно забарвлення, скільки неправильної сушки.

«Завжди звертайте увагу на фарбувальну камеру, – радить Микола Іванов. – Дуже важливо, щоб це був професійний модуль, що має хорошу вентиляцію, систему фільтрації повітря і сушку кузова. Якщо ви бачите, що окрасочная камера зроблена «народними методами» з профнастилу, повинен виникнуть закономірне питання, якою буде якість ремонту. Типове наслідок «гаражного ремонту» – пил на свіжій фарбі, бо автомобіль фарбували поза камерою або в саморобній камері. Для міцності лакофарбового покриття дуже важливі режими сушіння: одна справа, коли кузов рівномірно нагрівають до 60 градусів і витримують належний час – тоді покриття не відрізняється від заводського. Але якщо майстри використовують лампи для локального нагрівання, а машина стоїть в проході на протязі, нагрів буде нерівномірний, що загрожує: можна перегріти або недосушити фарбу. При цьому велика вірогідність, що покриття розтріскається вже в перші рік-два експлуатації ».

Проблема №5: порушення геометрії кузова

При середніх і важких ДТП, як правило, деформується силовий каркас кузова, що вимагає не просто косметичного ремонту, але відновлення його вихідної форми. Для цього використовуються спеціальні стапелі, на яких кузов «тягнуть», домагаючись збігу координат ключових точок з вихідними.

Робота не тільки трудомістка, але і вимагає великого досвіду майстрів і глибоких знань фізики процесу. Інші сервіси, не маючи потрібним обладнанням або економлячи на ремонті, воліють не виводити кузов «до міліметра», уповаючи більше на зовнішню схожість з оригіналом.

«Визначити кузов з неправильною геометрією можна за непрямими ознаками, – пояснює Микола Іванов. – Наприклад, у таких машин найчастіше неможливо виставити правильні значення кутів установки коліс (так званий «розвал-сходження»), тому автомобіль нестійкий на дорозі, неправильно реагує на кермо, зношує шини. Інша ознака – насилу закриваються двері і кришка багажника. При складанні автомобіля з «поведеним» кузовом майстри часто використовують силові прийоми, грубо кажучи, натягуючи бампер на деформовану передню частину кузова або рассверлівая посадочні місця, щоб деталі підійшли один до одного. Такі деталі піддаються нерозрахованих навантажень і зазвичай швидко ламаються в місцях кріплення ».

Простіше зробити, ніж переробляти

«До нас завжди йшов великий потік автомобілів, які були вже« відремонтовані »в одному з автосервісів, але настільки неякісно, що нам доводилося відновлювати їх, що називається, з нуля, – пояснює Микола Іванов. – Можу сказати, що це і складніше, і дорожче для клієнта, тому ми рекомендуємо відразу звертатися в компанії, які зроблять ремонт з потрібним рівнем якості ».

При цьому дешевизна багатьох напівпрофесійних автосервісів ілюзорна. «Люди часто переконані, що якщо сервіс розташований в гаражі або там працюють гастарбайтери, він обов’язково дуже дешевий. Досить порівняти наші розцінки з іншими сервісами, щоб зрозуміти – це не так. Ми працює на ринку більше десяти років і є досить великим автосервісом, що дозволяє утримувати конкурентоспроможні ціни не за рахунок економії на якості, а завдяки швидкій роботі і можливості обслуговувати велику кількість клієнтів. Ми даємо гарантію на всі роботи на строк до двох років ».

Дорого чи варто кузовний ремонт? Сучасні технології дозволяють обійтися мінімальними витратами, і в компанії «Стандарт-Авто» забарвлення одного елемента коштує від 5000 рублів, а якщо потрібно лише локальний ремонт – від 3500 рублів.

Основа будь-якого кузовного центру – це професійне обладнання та досвідчені фахівці. Відсутність будь-якого компонента (тим більше двох) майже гарантовано призведе до того, що ремонт рано чи пізно дасть про себе знати у вигляді тріскається фарби або істотного падіння ціни автомобіля при спробах його продати.

«Нам би дуже хотілося, щоб люди почали ставитися до вибору кузовного цеху усвідомлено, – говорить Микола Іванов. – Звичайно, для більшості автолюбителів всі вони схожі, і все-таки постарайтеся звертати увагу на деталі. Наприклад, ми використовуємо дві італійські фарбувальні камери «Нова Верта» та професійні стенди для витяжки кузовів. Великий досвід роботи дозволив нам сформувати команду майстрів, які можуть виконати операцію будь-якого рівня складності, починаючи від локального ремонту і до повного відновлення кузова ».

З будь-яких питань, пов’язаних з кузовним ремонтом, ви можете безпосередньо звертатися в компанію «Стандарт-Авто»: тут вас проконсультують про методи та вартості ремонту, а також запропонують оптимальні умови.

Автоновини

14:36Ремонт форсунок на дизельном авто
11:49Стало відомо дату відкриття Подільсько-Воскресенського мосту в Києві
14:53Швидкісні ліміти на окремих вулицях: в Києві до 80 км/год, в Дніпрі - до 70
19:41Диагностика и ремонт двигателя в Турбо Дизель Сервис
14:25Найти подержанное авто: секреты выбора доступных вариантов
11:31Найти авто для приобретения: лучшие ресурсы и полезные фишки.
17:46Master Care Shop - магазин автокосметики та автохімії, високоякісні продукти для догляду за автомобілем
01:22Нова Hyundai Sonata програла битву кросоверам
17:50Як швидко і вигідно продати автомобіль в Житомирі
16:46Когда делать диагностику ходовой и зачем она нужна?
Всы автоновини

Цікаві автостатті

Новий Opel Mokka: стильний компактний кросовер став ще більш сучасний та ще більш цифровий
Новий Porsche 911 GT3 вперше доступний одразу у двох версіях: для треку та доріг загального користування
Особенности летних шин для легковых автомобилей
Гідравлічне обладнання в сільському господарстві
Всі статті