Завдяки спеціально розробленим комплектаціям та інноваційним опціям власники можуть персоналізувати GT3 за власним смаком.
- Новий 911 GT3 із потужним 4-літровим атмосферним двигуном і зменшеним передавальним числом
- 911 GT3 з пакетом Touring уперше пропонує опціональну систему установки задніх сидінь
- Ще більш індивідуальна комплектація з пакетами Weissach або Leichtbau
- Інноваційне легке спортивне ковшоподібне сидіння з функцією складання
Porsche відновлює випуск моделі 911 GT3. У ювілейний рік дебютує комфортний для руху бездоріжжям спорткар: із розширеною конструкцією кузова, атмосферним 4-літровим опозитним двигуном потужністю 375 кВт (510 к.с.) і 450 Нм, а також новими орієнтованими на власника опціями. Пакет Weissach уперше доступний у 911 GT3. А це – ще більше індивідуальних варіантів налаштування для руху треком. Спорткар також отримав ширше стандартне оснащення та опції, що увиразнюють спортивний характер.
Сучасний стиль 911 GT3
Нові моделі 911 GT3 вирізняються більш досконалим дизайном та адаптованою аеродинамікою. В обох версіях змінені обриси переднього дифузора, удосконалена форма кромки спойлера і модифіковані ребра жорсткості в нижній частині кузова. Завдяки цьому збільшено притискну силу та оптимізовано потік повітря. Удосконалені матричні світлодіодні фари, доступні на 911 GT3 з додатковим білим акцентним кільцем, поєднують всі світлові функції 911 і усувають необхідність у додаткових ліхтарях на передньому бампері. Це забезпечує збільшену площу повітрозабірника і чітко структурований зовнішній вигляд. Позаду змінені дизайн дифузора, повітрозабірників і задньої кришки. Заднє антикрило 911 GT3 отримало нові розташовані під кутом бічні пластини.
Porsche використовує спеціально розроблені задні важелі аеродинамічної форми з краплеподібним профілем на передній осі з подвійними поперечними важелями. Вони збільшують притискну силу в колісній арці на високих швидкостях і покращують охолодження гальм. Щоб забезпечити збереження балансу притискної сили між передньою і задньою осями навіть під час гальмування на високих швидкостях, інженери, що працювали з підвіскою, зменшили хитання (антипікірування). На новому 911 GT3 передня кульова опора нижнього поздовжнього важеля встановлена нижче на передній осі. 911 GT3 перейняв ці модифікації від поточної моделі 911 GT3 RS. До стандартної комплектації 911 GT3 входять спортивні шини 255/35 ZR 20 (спереду) і 315/30 ZR 21 (ззаду) з поліпшеним зчепленням на мокрій дорозі. Опціонально доступні трекові шини, що сертифіковані для руху трасами загального користування.
Кастомізований пакет Touring
Уперше популярний пакет Touring доступний одразу після виходу моделі 911 GT3 на ринок. Позначення «Touring» вперше використали для варіанту оснащення 911 Carrera RS 2.7 1973 року випуску. Частиною програми GT3 він є із 2017 року. У новому 911 GT3 це пакет також вирізняє логотип «911 GT3 touring» на решітці радіатора задньої кришки. 911 GT3 із пакетом Touring не має фіксованого антикрила і, отже, зберігає незмінні з часом елегантні лінії 911. Висувний задній спойлер з кромкою, знаменитий відкидний клапан Gurney та адаптований дизайн плавників на нижній частині кузова забезпечують аеродинамічний баланс. Інтер’єр автомобіля оздоблений високоякісною шкірою і витриманий у класичному спортивному стилі.
Уперше система задніх сидінь для 911 GT3 з пакетом Touring доступна опціонально. Це дозволяє ще більш персоналізувати спорткар відповідно до побажань власника – для отримання максимального задоволення від водіння. «На звивистих заміських дорогах особливо чітко відчувається, що рульове управління налаштоване ще краще, ніж у попередника, — зазначає представник бренду Porsche Вальтер Рьорль. — Це надає власнику ще більше впевненості в авто, оскільки він більш спокійно реагує з центральної позиції, не втрачаючи своєї прямоти. Менше передавальне число також значно підвищує задоволення від водіння на заміських дорогах».
Легкий дизайн
Невелика вага 911 GT3 сприяє маневреності та прямолінійності в керуванні. Новий 911 GT3 вирізняється легким дизайном. Нове легке алюмінієве колесо сріблястого кольору зменшує непідресорену масу більш ніж на 1,5 кг, порівнюючи з попередньою моделлю. Опціонально доступні магнієві диски в комплектації Weissach або Leichtbau (полегшені) – вони заощаджують 9 кг. Новий легкий літій-іонний акумулятор ємністю 40ؘ Агод сприяє збільшенню спортивного індексу маси тіла, знижуючи його ще приблизно на 4 кг. У найлегшій комплектації новий 911 GT3 важить всього 1420ؘ кг.
Передавальне число менше на 8 %
4-літровий атмосферний двигун нового 911 GT3 розроблений відповідно до сучасних, значно більш суворих стандартів випуску вихлопних газів. Він оснащений двома сажовими фільтрами та чотирма каталітичними нейтралізаторами. Porsche, завдяки цій надзвичайно потужній системі контролю викидів, створює захопливий звуковий фон. Потужність 6-циліндрового опозитного двигуна досягнута завдяки низці заходів з оптимізації. Головки циліндрів змінені, а гостріші розподільні вали 911 GT3 RS забезпечують ще потужніші динамічні характеристики у верхньому діапазоні оборотів двигуна.
Крім того, використовуються індивідуальні дросельні заслінки з оптимізованим потоком і оптимізовані маслоохолоджувачі. Потужність боксера все ще становить 375 кВт (510 к. с.). Тобто на кожен кіловат потужності оновленого високошвидкісного атмосферного двигуна припадає всього 3,8 кг (2,8 кг / к. с.) у найлегшій конфігурації автомобіля. Крім того, як 7-ступінчаста коробка передач з подвійним зчепленням (PDK), так і 6-ступінчаста механічна коробка передач GT, мають передавальне число кінцевої передачі, яке на 8 % менше, ніж у попередньої моделі. Обидва варіанти коробки передач доступні як для 911 GT3, так і для 911 GT3 з пакетом Touring.
Новий 911 GT3 прискорюється від 0 до 100 км/год за 3,4 с з PDK і досягає максимальної швидкості 311 км/год (механічна коробка передач: 3,9 с; 313 км/год). «На трасі новий 911 GT3 забезпечує ще кращу керованість, оскільки стійкіше тримається на вибоїнах і під час руху по кругових межах завдяки оптимізованому налаштуванню амортизаторів, — зазначає представник бренду Йорґ Берґмайстер. — Система захисту від занурення помітно зменшує хитання під час гальмування. У результаті баланс автомобіля залишається значно більш стійким за будь-яких умов».
Інноваційне легке спортивне ковшоподібне сидіння
Для нового 911 GT3 опціонально доступне нове легке спортивне ковшоподібне сидіння із відкидною спинкою і каркасом з вуглепластика. Сидіння оснащене вбудованою грудною подушкою безпеки, електричним регулюванням за висотою і ручним поздовжнім регулюванням. Як опція пропонується триступеневий обігрівач сидіння. Частину оббивки підголівника можна зняти. Це покращує ергономіку для більшості водіїв у разі носіння шолома під час руху треком. Функція складання спинки, яка активується за допомогою петлі, забезпечує доступ до додаткової системи задніх сидінь, уперше пропонованої в комплектації 911 GT3 з Touring. Також доступні для замовлення адаптивні спортивні сидіння Plus з електричним регулюванням за 18 напрямками.
Чорний двомісний стандартний кокпіт нового 911 GT3 виконаний у стилі сучасних моделей 911. Однак, на відміну від моделей Carrera, 911 GT3 заводиться не кнопкою, а поворотним вимикачем запалювання. Опціонально доступна перекладина демонструє близькість до автоспорту. Цифрова центральна панель приладів підтримує водія за допомогою чітко структурованого дисплея та концепції керування. Завдяки контрастній колірній гамі показання лічильника обертів і секундоміра зчитуються миттєво. У режимі відображення «Track Screen» цифрові дисплеї ліворуч та праворуч від тахометра зменшуються. Вони відображають ключові дані про шини, масло, воду та пальне та вказують водієві оптимальний час перемикання за допомогою миготливої кнопки перемикання. За бажання дисплей тахометра можна повернути так, щоб гранична швидкість, що дорівнює 9000 об/хв, перебувала на позначці «12 годин».
Індивідуальні пакети для 911 GT3 та 911 GT3 із пакетом Touring
Porsche пропонує різні пакети обладнання для нового 911 GT3. Завдяки вперше доступній комплектації Weissach, 911 GT3 став ще більш індивідуально налаштованим для використання на автодромах. Із вуглепластика виготовлені: стабілізатор поперечної стійкості, з’єднувальні тяги, зрізна панель на задній осі. А також дах, бічні панелі заднього антикрила, верхня частина зовнішнього дзеркала, трикутник дзеркала і повітряні заслінки в передній частині. Додаткова оббивка зі шкіри і матеріалу Race-Tex покращує зовнішній вигляд інтер’єру. Уперше верхня сторона приладової панелі 911 GT3 покрита антибліковим покриттям Racetex. Дверні ручки з вуглепластика і сітки для зберігання речей роблять внутрішні дверні панелі більш легкими. Опціонально пропонуються каркас з вуглепластика і легкі ковані диски з магнію.
Для 911 GT3 у комплектації Touring автовиробник пропонує пакет Leichtbau. Дах виконаний у кольорі кузова, а стабілізатор, з’єднувальні тяги і зрізна панель на задній осі виготовлені з вуглепластика. Легкі ковані колісні диски з магнію і легкі дверні панелі також входять у комплект постачання. У поєднанні зі стандартною 6-ступінчастою спортивною коробкою передач GT використовується укорочений важіль перемикання передач від 911 S/T. Перед важелем перемикання передач розміщена табличка з написом «Leichtbau», що вказує на комплектацію. Для 911 GT3 із заднім крилом пакет Clubsport для використання на треку доступний без додаткової оплати. До комплектації входить сталевий каркас на болтах ззаду, 6-точковий ремінь безпеки для водія і ручний вогнегасник. Обов’язковою умовою для цього є додаткові легкі спортивні ковшоподібні сидіння.
«Новий 911 GT3 став ще захоплюючим та індивідуальним. Porsche дослідила безліч деталей і наділила його багатьма функціями, що потрібні клієнтам. Це дозволяє ще точніше адаптувати GT3 до цілей та уподобань водія», — зазначає Андреас Прейнінгер, керівник GT Cars.