Легалізація «євроблях»: експерти розповіли всю правду про нерозмитнені автомобілі

04.04.2018 г. в 16:32, www.segodnya.ua

Молдовський варіант не вирішить проблему в цілому, вважає Ярослав Сокуров, старший юрист практики оподаткування та бізнес-ефективності Juscutum. Пільги отримає окрема група людей. Всі інші повинні дотримуватися старих правил.

“Без істотних змін митного законодавства ввезення до України “євроблях” з порушенням митних правил триватиме”, – говорить юрист.

Начебто, вирішивши одну проблему, отримуємо іншу. Ті, хто завезли свої авто і повністю оплатили податки, звісно, будуть незадоволені. Це стосуватиметься навіть тих, хто може без проблем оплатити всі платежі.

“Вони не позбавлені права вимагати справедливості. Підставою може бути, наприклад, норма Конституції України, яка передбачає зворотну дію закону в часі у випадках пом’якшення відповідальності. У нашому випадку, зменшення митних платежів, або навіть та, яка декларує рівність громадян перед законом”, – додає Сокуров.

Але ніхто компенсувати гроші з бюджету не буде, вважає юрист. Нововведення стосуватимуться саме порушників, яким дадуть шанс узаконити свої автомобілі, сплативши мито за пільговими ставками.

Андрій Чубик, виконавчий директор Центру глобалістики “Стратегія ХХІ”, пропонує доповнити закон №3251. Це закон про пільгові умови розмитнення б/в машин, які відповідають нормам Євро-5. Він діє до кінця 2018 року.

Ставки акцизу в законі потрібно зробити безстроковими і поширити на всі автомобілі, а не тільки на старі. А все обмеження потрібно зняти, вважає експерт. Плюс ввести екологічний податок на всі автомобілі, що ввозяться до України. Для машин стандарту Євро-6 нульова ставка, щодо Євро-5 – мінімальний збір, Євро-4 – п’ятикратний, Євро-3 – десятикратний, Євро-2 – двадцятикратний.

“До перехідних положень внести статтю про річний період для легалізації авто іноземною реєстрації з наступними обмеженнями: автомобілі повинні бути не нижче Євро-3 і не старше 15 років. Митні платежі пропонується сплатити у вигляді щорічного внеску в 10% їх обсягу для кожного конкретного автомобіля”, – вважає аналітик.

Легалізовувати “євробляхи” не варто взагалі, вважає Максим Іванцов, автомобільний експерт і менеджер з підбору авто в сервісі CarFinder. Головний аргумент – такі машини, зазвичай, вже виїздили свій ресурс. Оскільки до України завозять найдешевші автомобілі, вироблені на початку нульових-кінці дев’яностих років.

“Люди, які обрали постійним засобом пересування по Україні авто на єврономерах, просто порушують Закон. На місці законодавців я б не займався легалізацією таких авто, а продумав найефективніші схеми їх вивезення до країн реєстрації”, – говорить Іванцов

Василь Голян, доктор економічних наук, директор Європейського аналітичного центру, пропонує реєструвати і ставити на облік всі машини на “єврономерах”. За платню.

“Сума таких послуг повинна бути адекватною і відповідати середній заробітній платі українця. Тобто, ввести одноразовий збір 200-300 євро, і плюс річний податок на експлуатацію такого автомобіля, який повинен бути не вище 10% від мінімальної заробітної плати. Це автоматично приведе до знищення корупційних схем і наповнення скарбниці. Така новація не повинна стосуватися нових автомобілів”, – говорить він.

Але всі зміни повинні йти через консультації між громадськими та професійними організаціями, представниками влади. Інакше нова процедура розмитнення призведе до того, що законослухняні імпортери автомобілів почнуть “майданити”, додає Голян.

Нагадаємо, днями прем’єр Володимир Гройсман заявив, що Кабмін готовий протягом місяця врегулювати питання автомобілів з іноземною реєстрацією, якщо Верховна Рада делегує їм таке право.

Интересные автостатьи

Колекционер из Австрии собрал 114 уникальных VW Golf Из 30 миллионов VW Golf, проданных с 1970-х годов, 114 авто принадлежат только одному человеку. Самая продаваемая модель Volkswagen стала больше, чем просто автомобилем для Йозефа Джузы из Австрии.
Купить машину или ездить на такси: что выгоднее для вас Чтобы ответить на этот вопрос, нам нужно сравнить стоимость 1 км поездки на такси и на собственном автомобиле.
Четырехцветный VW Golf - не "самопал", а редчайший серийный автомобиль Да-да, на фото именно серийный автомобиль. Таких Гольфов третьей серии было выпущено всего 264 экземпляра, а Polo III в такой расцветке выпустили уже гораздо больше - аж 3806 авто.
Секреты топливных карточек: рейтинг программ лояльности украинских АЗС У всех крупных АЗС-сетей Украины сегодня действуют собственные программы лояльности. В напряженной борьбе за клиентов они постоянно придумывают новые акции, бонусы и привилегии.
Шесть гениальных идей, которые изменят движение в городе От автомобилей, которые общаются друг с другом, до дорог, которые заряжают ваш электрический автомобиль в движении - новые технологии в скором будущем изменят привычный ритм вождения в городах.
Автоклассика: 5 редких и необычных масл-каров, о которых вы никогда не слышали Спрос и предложение - это та вещь, которая влияет на стоимость автомобиля, о котором вы мечтали. По статистике, есть очень большая вероятность того, что те автомобили, которые вам нравятся, это именно те, за которыми охотятся все ценители масл-каров.
В отпуск на авто: как сэкономить на топливе? Если вы собрались путешествовать на автомобиле, ощутимой статьей расходов могут стать расходы на топливо. Мы расскажем вам, как можно снизить затраты на заправку автомобиля, когда вы едете в отпуск.
Самые крутые суперкары на службе в полиции Похоже, что экономить на полицейских авто в некоторых странах никто не собирается. Если «у нас» полиция пересела с УАЗиков на Приусы, то «у них» - на Роллс-Ройсы и Бугатти. Предлагаем подборку самых невероятных суперкаров на службе в полиции.
15 гаджетов, которые могут пригодиться каждому автомобилисту Современным водителям доступна масса хитроумных устройств, которые решают связанные с автомобилем проблемы. Мы собрали как хорошо знакомые, так и не особо распространённые гаджеты, которые сделают жизнь любого автовладельца проще.
Как это работает: эргономика автомобиля Дизайн интерьера в авто - это не только о стиле, это также об удобстве управления и комфорте для всех внутри.
8 распространенных ошибок при покупке первой машины При покупке первой машины ошибаются практически все. Какие промахи самые распространённые? Читайте, и узнаете.
Как ухаживать за ремнями безопасности То, что пристегиваться в автомобиле обязательно, ни для кого не секрет. Но за ремнями нужно правильно ухаживать, чтобы сохранить их функциональность.

Больше новостей