Усьому виною коронавірусна криза.
Схоже, що в українців з'явився конкурент на німецькому ринку вживаних автомобілів.
Реєстрація угод з купівлі-продажу вживаних автомобілів віком від 1 до 6 років за 9 місяців 2020 року виросла на 4,7%, а у вересні – на 9,8%. Хоча загальний ринок перепродажів за 1-3 квартали знизився на 4,2%.
Такі результати пов'язують з пандемією коронавірусу. Адже людям необхідний персональний транспорт, а от витрачати на нього багато грошей вони не можуть чи не хочуть. Тому і звертають увагу на ринок вживаних авто.
Водночас автомобілі віком від 1 до 6 років – це або машини після лізингу, або від власників, які постійно змінюють свій автопарк на нові авто. Їх на ринку багато, але й попит зростає. Цікаво, що падіння ринку нових авто показало цілих -25,5%.
Це може створити додаткову конкуренцію українцям, які купують вживані авто в Німеччині. Хоча серед наших співгромадян попитом користуються старіші авто, наприклад, віком від 10 років.