П’ять ознак поганого кузовного ремонту

П’ять ознак поганого кузовного ремонту

28.10.2015 р. в 21:23, autopalace

Кузовний ремонт стане головним болем, якщо метою кузовщиков є не полагодити машину, а «напомадити». Але як виявити шарлатанів? Ми звернулися до фахівця з кузовного ремонту Миколі Іванову з питанням: за якими ознаками можна «розкусити» поганий сервіс і поганий ремонт, навіть якщо на перший погляд автомобіль виглядає краще нового?

Проблема №1: коли дрібні дефект перетворюється у великий

Не всі знають, але сучасні методи кузовного ремонту дозволяють відремонтувати невеликі пошкодження так званими безрозбірної методами (локальний ремонт). Наприклад, дрібну вм’ятину можна вигнути назад, зберігши оригінальне лакофарбове покриття. А дефекти побільше виправляють за допомогою споттерів та іншого спеціалізованого обладнання.

При уявній простоті таких методів, вони вимогливі до кваліфікації персоналу, а помилки нерідко перетворюють дрібну проблему в серйозну.

«Наприклад, коли ми вигинаємо поверхню за допомогою спецінструменту, дуже важливо, щоб майстер добре відчував метал, – пояснює фахівець автосервісу« Стандарт-Авто »Микола Іванов. – Якщо людина недосвідчений, на місці вм’ятини залишається ділянка нерівного металу, який намагаються якимось чином замаскувати за допомогою шпаклівки і забарвлення. Гірше того, іноді недосвідчені майстри пропалюють Споттери метал наскрізь, що вимагає вже більш ґрунтовного ремонту, а в майбутньому «латочка» може стати вогнищем корозії. Тому якщо ви вирішили робити саме локальний ремонт, переконайтеся, що сервіс розпорядженні досвідченими майстрами з багаторічним стажем роботи. В даному випадку кадри вирішують все ».

Проблема №2: шпаклівка замість металу

Точне відновлення геометрії зовнішніх панелей – один з критеріїв якісного ремонту. Правда, справа досить складна, адже майстрам доводиться буквально по квадратному міліметру надавати металу вихідну форму.

Ви не задавалися питаннями, чому в деяких сервісах просять за ремонт в два рази менше, ніж в інших? Одна з причин: використання для відновлення форми кілограмів шпаклівки. Замість бляхарів над машиною працюють фактично скульптори, які надають поверхням форму, що нагадує оригінал.

«Це технологія дуже затребувана в наддешевих сервісах, – пояснює Микола Іванов. – Зрозуміло, шпаклівка може використовуватися і професійними компаніями, питання, швидше, в обсязі та якості. Коли на двері «висить» три кілограми шпаклівки, а метал деформований на кілька сантиметрів, після першої радості від дешевого ремонту настане протверезіння. Шпаклівка буде відшаровуватися і розтріскуватися, і бували випадки, коли клієнтам доводилося робити ремонт заново ».

Визначити якість ремонту, до речі, можна за допомогою толщиномера: приладу, який вимірює товщину неметаллического шару. Товщиномірами часто перевіряють машини потенційні покупці, і якщо вони виявлять, що «небитих, нефарбована» машина має під шаром лаку ще кілька міліметрів шпаклівки, у них буде більш ніж вагомий привід збивати ціну.

Проблема №3: непопадання в колір

Не всі знають, але навіть із заводського конвеєра сходять автомобілі з різними відтінками одного кольору. Червоний автомобіль, випущений в грудні, має трохи інший відтінок, ніж такий же, випущений в серпні. І мова не тільки про російські машини: відтінок кольору змінюється від партії до партії, і стосовно до кузовного ремонту можна вважати, що відтінок будь-якого автомобіля індивідуальний.

Тому при перефарбовуванню елемента або його частини дуже важливо добитися ідеального збіг кольорів оригінального кузова і емалі. Для цього в серйозних компаніях працюють колеровочні лабораторії, і, до слова, процес досі не автоматизовано повністю – остаточний вердикт однаково виносить фахівець з колеровке.

«Більшості людей складно при звичайному освітленні відразу зрозуміти, чи є різнобарв’я чи ні, – пояснює Микола Іванов. – Тому дуже важливо, щоб фарби були підібрані максимально точно ».

Тому при виборі компанії враховуйте, чи є у неї колеровочний центр і наскільки давно і успішно він працює.

Проблема №4: неякісна сушка

Крім естетичної функції лакофарбове покриття захищає метал від впливу зовнішнього середовища. Тому воно повинно бути досить міцним і зносостійким, адже в процесі експлуатації на нього діють температури від -40 до +60 градусів Цельсія, зношує абразив, впливають агресивні опади і солі, бомбардують дрібні камені і град.

Ви напевно бачили автомобілі, кузова яких нагадують «шкіру крокодила», рясніють тріщинами і сколами? Це – наслідок не так навіть неякісно забарвлення, скільки неправильної сушки.

«Завжди звертайте увагу на фарбувальну камеру, – радить Микола Іванов. – Дуже важливо, щоб це був професійний модуль, що має хорошу вентиляцію, систему фільтрації повітря і сушку кузова. Якщо ви бачите, що окрасочная камера зроблена «народними методами» з профнастилу, повинен виникнуть закономірне питання, якою буде якість ремонту. Типове наслідок «гаражного ремонту» – пил на свіжій фарбі, бо автомобіль фарбували поза камерою або в саморобній камері. Для міцності лакофарбового покриття дуже важливі режими сушіння: одна справа, коли кузов рівномірно нагрівають до 60 градусів і витримують належний час – тоді покриття не відрізняється від заводського. Але якщо майстри використовують лампи для локального нагрівання, а машина стоїть в проході на протязі, нагрів буде нерівномірний, що загрожує: можна перегріти або недосушити фарбу. При цьому велика вірогідність, що покриття розтріскається вже в перші рік-два експлуатації ».

Проблема №5: порушення геометрії кузова

При середніх і важких ДТП, як правило, деформується силовий каркас кузова, що вимагає не просто косметичного ремонту, але відновлення його вихідної форми. Для цього використовуються спеціальні стапелі, на яких кузов «тягнуть», домагаючись збігу координат ключових точок з вихідними.

Робота не тільки трудомістка, але і вимагає великого досвіду майстрів і глибоких знань фізики процесу. Інші сервіси, не маючи потрібним обладнанням або економлячи на ремонті, воліють не виводити кузов «до міліметра», уповаючи більше на зовнішню схожість з оригіналом.

«Визначити кузов з неправильною геометрією можна за непрямими ознаками, – пояснює Микола Іванов. – Наприклад, у таких машин найчастіше неможливо виставити правильні значення кутів установки коліс (так званий «розвал-сходження»), тому автомобіль нестійкий на дорозі, неправильно реагує на кермо, зношує шини. Інша ознака – насилу закриваються двері і кришка багажника. При складанні автомобіля з «поведеним» кузовом майстри часто використовують силові прийоми, грубо кажучи, натягуючи бампер на деформовану передню частину кузова або рассверлівая посадочні місця, щоб деталі підійшли один до одного. Такі деталі піддаються нерозрахованих навантажень і зазвичай швидко ламаються в місцях кріплення ».

Простіше зробити, ніж переробляти

«До нас завжди йшов великий потік автомобілів, які були вже« відремонтовані »в одному з автосервісів, але настільки неякісно, що нам доводилося відновлювати їх, що називається, з нуля, – пояснює Микола Іванов. – Можу сказати, що це і складніше, і дорожче для клієнта, тому ми рекомендуємо відразу звертатися в компанії, які зроблять ремонт з потрібним рівнем якості ».

При цьому дешевизна багатьох напівпрофесійних автосервісів ілюзорна. «Люди часто переконані, що якщо сервіс розташований в гаражі або там працюють гастарбайтери, він обов’язково дуже дешевий. Досить порівняти наші розцінки з іншими сервісами, щоб зрозуміти – це не так. Ми працює на ринку більше десяти років і є досить великим автосервісом, що дозволяє утримувати конкурентоспроможні ціни не за рахунок економії на якості, а завдяки швидкій роботі і можливості обслуговувати велику кількість клієнтів. Ми даємо гарантію на всі роботи на строк до двох років ».

Дорого чи варто кузовний ремонт? Сучасні технології дозволяють обійтися мінімальними витратами, і в компанії «Стандарт-Авто» забарвлення одного елемента коштує від 5000 рублів, а якщо потрібно лише локальний ремонт – від 3500 рублів.

Основа будь-якого кузовного центру – це професійне обладнання та досвідчені фахівці. Відсутність будь-якого компонента (тим більше двох) майже гарантовано призведе до того, що ремонт рано чи пізно дасть про себе знати у вигляді тріскається фарби або істотного падіння ціни автомобіля при спробах його продати.

«Нам би дуже хотілося, щоб люди почали ставитися до вибору кузовного цеху усвідомлено, – говорить Микола Іванов. – Звичайно, для більшості автолюбителів всі вони схожі, і все-таки постарайтеся звертати увагу на деталі. Наприклад, ми використовуємо дві італійські фарбувальні камери «Нова Верта» та професійні стенди для витяжки кузовів. Великий досвід роботи дозволив нам сформувати команду майстрів, які можуть виконати операцію будь-якого рівня складності, починаючи від локального ремонту і до повного відновлення кузова ».

З будь-яких питань, пов’язаних з кузовним ремонтом, ви можете безпосередньо звертатися в компанію «Стандарт-Авто»: тут вас проконсультують про методи та вартості ремонту, а також запропонують оптимальні умови.

Цікаві автомобільні публікації

Новий Opel Mokka: стильний компактний кросовер став ще більш сучасний та ще більш цифровий Продажі нового автомобіля в Європі розпочнуть вже незабаром, в Україні кросовер буде доступний починаючи з 2025 року.
Новий Porsche 911 GT3 вперше доступний одразу у двох версіях: для треку та доріг загального користування 911 GT3, одразу після появи в 1999 році, став взірцем поєднання гоночних характеристик та практичності в повсякденному житті. З нагоди 25-річчя нову модель уперше презентують одночасно у двох версіях: як орієнтований на рух треком спорткар із заднім крилом, та більш стриману версію з пакетом Touring.
Особенности летних шин для легковых автомобилей Когда температура стабильно поднимается выше +7°C, возникает необходимость замены зимних покрышек на легковые летние шины.
Гідравлічне обладнання в сільському господарстві Гідравлічне обладнання відіграє важливу роль у сучасному сільському господарстві, значно підвищуючи ефективність і продуктивність сільськогосподарських робіт. Завдяки гідравлічним системам аграрії отримують можливість автоматизувати процеси, підвищити точність виконання робіт і знизити трудовитрати.
Грузовое такси недорого во всех областях Украины Вам нужно организовать переезд из дома, квартиры, офиса или любого другого помещения, но в распоряжении нет достаточно вместительного транспорта?
Як підібрати підходящий дорожній мотоцикл для туриста. Вибір правильного дорожнього мотоцикла для подорожей є важливим кроком, який може значно вплинути на ваш досвід та безпеку. Існує багато факторів, які слід враховувати при виборі мотоцикла для туристичних поїздок. 
Преимущества мотоцикла как средства передвижения Мотоцикл, символ свободы и скорости, также является непревзойденным средством передвижения в городской суете. Его компактные размеры позволяют уверенно маневрировать даже в самых загруженных уличных пробках, обходя заторы и экономя драгоценное время.
Як правильно обрати СТО для вантажних авто Власники транспортних компаній часто звертаються до різних станцій технічного обслуговування (СТО), адже це зручно та звільняє від необхідності самостійно обслуговувати вантажівки. У кожному місті є свої СТО, що пропонують різноманітні послуги.
Нова Toyota Corolla Hybrid - на чолі ефективності та інновацій У світі постійної еволюції автомобільної індустрії, Toyota знову визначає нові стандарти з випуском свого останнього джерела піонерства - седану Corolla з гібридною силовою установкою. Цей автомобіль, здатний перетворити ідею ефективності та екологічності на реальність, вразить навіть найвимогливіших любителів автомобілів.
Руководство при выборе кондиционера для автосалона от компании «Кондиціонери України» Автосалоны, дилерские автоцентры относятся к числу объектов, на которых необходимо поддерживать температурно-влажностный режим в соответствии с нормативными требованиями. Это важная составляющая охраны труда сотрудников и заботы о комфорте клиентов. Так что без установки кондиционера не обойтись.
Особенности выбора и ухода за шинами и дисками При эксплуатации автомобиля одним из важных аспектов безопасности и производительности являются шины и диски. Эти два элемента несут на себе ответственность за сцепление с дорогой и комфорт вождения. При выборе шин необходимо обращать внимание на их тип, размер, сезонность и индексы нагрузки и скорости
Автовыкуп: почему это выгодно, что нужно знать Самое основное преимущество услуг по выкупу авто компаниями - это скорость продажи, при том, что владелец авто может получить за машину 95-97% от рыночной стоимости.

Більше новин