Як правильно обрати автошколу

28.03.2018 г. в 12:21, mashyna.com.ua

За кермом може виявитися майже кожен бажаючий, хто досяг 18 років і має гроші на авто. Для цього не потрібно закінчувати університети: достатньо закінчити автошколу, здати два іспити — теорію і практику в Центрі надання послуг, пов’язаних з використанням автотранспортних засобів (МРЕВ), — і отримати довгоочікувані права. Втім відразу після автошколи асами в керуванні не стає ніхто: водіння — це, як і будь-який практичний навик, перш за все досвід. І хтось його отримує на дорозі, а хтось бере додаткові уроки водіння у професіоналів. Хтось же обмежується автошколою, яку спочатку правильно вибрав, отримавши всі необхідні знання. Про те, як вибрати автошколу і, при необхідності, приватного інструктора, «Сегодня» розповіли Леся Шинкаренко, інструктор по контраврійному водінню автошколи «Віртуоз», і заступник голови київського територіально підрозділу «ТСО» України (колиш. ДОСААФ) Олександр Єрмак.

Теоретична база

Як нам пояснила Леся, все залежить від цілей. Якщо ми говоримо про отримання прав категорії, що дають право водити легкове авто, то процедура стандартна і можна звернутися в будь-яку автошколу. Ви зобов’язані пройти теоретичний курс, а практичний — необов’язково, якщо ви, наприклад, і без того добре водите. Школа необхідна для того, щоб скласти іспити у МРЕВ. Якщо ж ви хочете не тільки отримати водійське посвідчення, але і дійсно навчитися водити, то вибирайте школу з ліцензією на освітню діяльність (надання послуг з навчання водіння).

Ліцензію видає управління ДАІ МВС та Міністерство освіти на основі закону України від 30.06.93 р №3353-XII «Про дорожній рух» та постанови КМУ від 20.05.09 р №490 «Про затвердження Порядку державної акредитації закладів, що проводять підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів та атестації їх спеціалістів». Ліцензовані автошколи перевіряються на наявність необхідного обладнання та навчальних матеріалів, пожежну безпеку і т.д., а викладачі проходять медкомісію і атестацію, згідно з вимогами для навчання. Це важливо, оскільки водять автомобілі багато, але навчити управляти авто можуть одиниці.

Учні ліцензованих автошкіл допускаються до іспитів в МРЕВ в той час, як прості автокурси не завжди мають ліцензію, тобто вони просто дають практичні і теоретичні знання, не забезпечуючи при цьому здачу іспитів. Щоб зрозуміти, чи вірити автошколі, зверніть увагу на наявність «дошки клієнта» в її офісі: надійна школа дозвільні документи завжди розміщує у видних місцях. Якщо документів на загальному огляді немає, їх повинні надати на першу вимогу. Якщо ж з якихось причин документів взагалі немає, краще з такою школою не зв’язуватися.

Також дізнайтеся, який відсоток успішно складених іспитів: чим він вищий, тим краща якість викладання (дізнатися можна в самій школі, і пошукавши відгуки випускників). Чим довше школа працює, тим надійніша у неї репутація: оптимальний термін — від 3-5 років. І вже зовсім добре, якщо автошкола має курс контраварійної підготовки — це свідчить про кваліфікацію персоналу. Цей курс може не входити в стандартну програму, але говорить про те, що школа може дозволити собі профі, а значить, дорожить репутацією.

Практичний комфорт. Оскільки уроки в автошколі відвідують або студенти, або працюючий люд (права можна отримати після 18), як правило, уроки проводять у вихідні або в післяробочий час. Тому вибирайте школу в максимально близькою доступністю від будинку: уроки тривають в середньому по 3 години, а повертатися після 22:00 через півміста не завжди приємно. Чим частіше уроки, тим краще — менше забувається. Школи вихідного дня гарні для уроків контраварійного водіння. Середній курс навчання розрахований на 100 годин теорії та 40 годин практики, після проходження яких середньостатистичний українець може здати іспит і отримати права.

Поцікавтеся кількістю осіб у класі. Оптимально — 12-15 учнів, гірше — 25-30: питань в процесі навчання виникає багато, тому важливо, щоб знайшли час для кожної відповіді. Важлива і технічна база: автопарк з наявністю різних авто — як з АКП, так і механікою: чим більше авто, тим більше у учня шансів відкатати свої години без довгого очікування. Безсумнівний плюс — комп’ютерний клас. Наявність веб-сайту і можливості прослухати пропущені за потребою уроки онлайн теж на користь автошколи. На сайті, до речі, можна прочитати і відгуки. Але оскільки існує ймовірність, що негативні коментарі там почистять, промоніторьте форуми, щоб скласти об’єктивне уявлення.

Знання та досвід: ціна питання

У середньому вартість курсу навчання в Києві — 4500-6000 грн, в регіонах це сума може бути на 1000-1500 менше. В цю ціну входить повний курс навчання — теорія і практика. Не входить, зазвичай, медкомісія (250 грн) і самі права (250 грн).

Багато автошкіл пропонують перше заняття безкоштовно, це хороший бонус. А ось якщо вартість навчання дуже занижена (2-3 тис. грн), будьте готові до непередбачених витрат. Наприклад, з вас візьмуть вартість бензину для практичних уроків водіння, гроші на додаткові методичні матеріали або попросять оплатити частину практичних уроків.

Невпевнений в собі майбутній водій часто бере додаткові приватні уроки водіння. Вибір викладачів великий, проте, за словами Лесі, вибирати краще людину, яка займається контраварійної підготовкою, або ж автоспортсменів, тоді ви отримаєте не тільки практику, але й нові навички. Вартість приватних уроків починається від 100-150 грн., профі за своє навчання візьмуть від 400 грн. за урок. Знайти інструкторів можна в інтернеті і в автошколах.

Интересные автостатьи

«Я у мамы инженер»: 14 примеров неудачного тюнинга автомобилей В мире очень много людей, которых действительно можно назвать мастерами на все руки. Они обладают умением, талантом, опытом и страстью к своему ремеслу. У некоторых из них есть настоящий дар к модификации автомобилей. Но эта статья не о них.
Зачем они это делают: «Заскоки»легендарных гонщиков Одни из самых интересных людей в мире — пилоты гоночных автомобилей. Каждый раз на треке они сталкиваются с опасностями быстрого вождения. И далеко не каждому психологически дано выдержать такие физические и моральные нагрузки.
13 интересных особенностей американских полицейских машин Мы видим их почти каждый день и не можем не нервничать, когда проезжаем или проходим рядом, независимо от того, нарушаем мы правила или нет. Да, речь идет о полицейских машинах.
Восхитительный трибьют BMW Isetta: электрокар Microlino Несмотря на внушительное количество инноваций в отрасли, не каждый день дебютирует новый электромобиль с такими успешными предпродажами. Предварительные заказы на Microlino уже перевалили за 100 миллионов долларов, вот насколько многообещающий этот bubble car.
Собрать за 16 секунд: мегазавод Suzuki Maruti в Индии Данные. Факты, цифры. Информация. Называйте, как хотите, но только так можно передать масштаб производства Suzuki Maruti в Индии. Иные прилагательные, метафоры, заумные фразы не подходят.
10 самых крутых и необычных мотоциклетных колясок Многие современные байкеры вряд ли согласятся с утверждением, что коляска и мотоцикл — идеальная пара. Но посмотрите как переплетаются их судьбы. А первая коляска даже предшествует первому мотоциклу.
Как выглядит музей советских автомобилей в США В маленьком городке Саммамиш, штат Вашингтон, расположен удивительный и необычный для США музей — музей автомобилей производства СССР. Это атмосферное место под открытым небом притягивает к себе энтузиастов ретро-автомобилей. Ценители советских машин могут поделиться своей страстью и любовью к автомобильной истории восточноевропейского региона.
Невероятные приключения самого дешевого в истории Bugatti Veyron Эту забавную историю на суд читателя предоставил человек по имени Эд Болян. Эд ранее работал директором по продажам в салоне редких автомобилей и всегда мечтал о приобретении Bugatti Veyron.
10 удивительных суперкаров, о которых вы вряд ли слышали Ничто, без сомнения, не сравнится с суперкаром. Мы говорим об автомобиле, который никогда не перестает привлекать внимание и вместо того, чтобы обесцениваться со временем, суперкар будет только дорожать.
История автомобилей: Топ-10 интересных фактов Автомобили появились еще в далеком 1769 году, когда были созданы первые экземпляры с паровым двигателем. В 1807 году Франсуа Исаак де Риваз спроектировал первый автомобиль, который был оснащен двигателем внутреннего сгорания, работающим на топливном газе.
Дешевые масл-кары в США: новый Camaro и 7 альтернатив дешевле $25000 Недавно Chevrolet выпустила Camaro 2019 года, стартовая цена которого в США составляет 26 495 долларов. В базовой комплектации модель оснащена 2,0-литровым 4-цилиндровым двигателем с турбонаддувом, на 275 л.с. Однако, этот автомобиль стоит дороже, чем некоторые его конкуренты, такие как Toyota 86 и Mazda MX-5, и не каждый может себе его позволить. Если вы по какой-то причине не можете приобрести Chevy Camaro 2019 года, предлагаем вашему вниманию семь менее дорогих альтернатив.
Летающий спортивный автомобиль Volante Vision Concept от Aston Martin (видео) Компания Aston Martin продемонстрировала свой футуристический летающий спортивный автомобиль, способный преодолевать расстояние из Лондона в Ливерпуль всего за час. Новое изобретение роскошного бренда было представлено на автошоу в Фарнборо.

Больше новостей