Нове авто з-за кордону: не дешево, але ексклюзивно!

25.11.2015 г. в 15:57, vgolos

Серед власників автомобілів є чимало таких автомобілістів, які воліють мати не тільки нове авто, але й укомплектувати його тими опціями, які вважають найбільш практичними і потрібними.

Оскільки наші автосалони пропонують покупцям автомобілі здебільшого у чітко визначених комплектаціях, то можливості наповнювати базову модель бажаними опціями у нас обмежені. Окрім того вибір двигунів у наших салонах не надто. Скажімо, у нас складно знайти автомобілі «Шкода» з дизельним двигуном об’ємом 1,6. Деякі виробники як от Subaru взагалі не постачають на наш ринок дизельні авто.

За певним збігом обставин довелося стати свідком вибору та купівлі нового автомобіля у автосалоні сусідньої Польщі. Йдеться про автомобіль «Мерседес» нового покоління – GLC класу, який став наступником свого попередника GLK (такі моделі вже зустрічаються). До речі, нещодавно одна із львівських автомобільних компаній презентувала автомобілі цього популярного бренду і серед них мав бути також і повнопривідний «GLC». Щоправда, поціновувачі «Мерседеса» так і не побачили автомобіль на тест-драйві. Працівники автосалону пояснювали, що такий автомобіль (його вартість стартує десь від 56 тисяч у. о.) «приганяють» тільки під замовлення.

Автомобілем нашої мрії став «Мерседес GLC» у змодельованій на власний смак комплектації. Для покупки вибрали автосалон у Польщі. За попередніми підрахунками, навіть сплата усіх митних платежів, послуги брокерів, внесків за перші реєстрацію не дотягує за ціною до цін у вітчизняних автосалонах. Якщо порахувати вартість нового автомобіля, який самостійно купуємо за кордоном і розмитнюємо та реєструємо в Україні, то його ціна для покупця виростає приблизно на 50 відсотків.

Щоправда, амбіційний власник такої моделі отримує за свої гроші саме цю комплектацію, яку собі замовив. А по грошах навіть якась мінімальна фінансова вигода. До речі, така дрібниця як гумові килимки. У нас, як правило,їх треба купити. У польському салоні нам їх просто подарували: нові та запаковані. Але загалом купити, перегнати з-за кордону та розмитнити автомобіль справа не легка і вимагає витривалості, терпіння.

Отож все за порядком. У польському автосалоні для покупця з України при купівлі такого автомобіля менеджер зробив одразу суттєву знижку. При вартості авто у 200 тисяч злотих (це 50 тисяч доларів США), автосалон зробив одразу знижку 8 тисяч злотих (2 тис. доларів). Окрім того, віднедавна польські автосалони для чужоземців озвучують ціну автомобіля одразу без податку (VAT), що суттєво зменшує вартість авто і одночасно зменшує суму митних платежів, які доводиться сплачувати при ввезенні авто в Україну Адже сплачуються податки із суми, яка вказана у рахунку-фактурі, а там вже фігурує ціна без ПДВ.

Кінцевою відпускною ціною з польського салону за «Мерседес GLC» стала сума 155 тис. злотих , що становить менше 39 тис. доларів США. Втім, для покупця після успішного оформлення усіх процедур з легалізації автомобіля та його купівлі, пригоди із його розмитненням тільки починаються. Втім, якщо все робити з головою і завчасно, то можна відносно швидко «пройти» митницю (4-5 годин) і в’їхати на майже легальній машині в Україну.

Для бажаючих коректно пройти процедуру розмитнення авто скажу, що варто завчасно домовитися із брокером, який буде вести вашу покупку і допомагати вам, отримуючи від вас усі потрібні рахунки «електронкою», вчасно сплатити митні платежі ще до приїзду авто на митницю (а це десь 40-41 відсоток від вартості авто, яке вказано у рахунку-фактурі). До слова, послуги брокерів становлять від 1200 до 4000 тисяч гривень. І далеко не завжди висока ціна за послуги ознака професійності. Важливо також, щоб у закордонному салоні вам трапився відповідальний менеджер, який допоможе швидко і оперативно організувати страхування на автомобіль, технічний паспорт та грамотно оформить рахунок-фактуру. Бо іноді українські митники не погоджуються, щоб покупець сплачував мито із вартості автомобіля, яка вказана вже без закордонного ПДВ. Мовляв, натякають, що таких «низьких» цін не існує. Хоча насправді, як можна сплачувати мито з ПДВ, яке тобі апріорі повертають або яке ти навіть не сплачуєш під час купівлі авто, бо ж гарантовано вивозиш машину із країни, де її купив?!

Серед особливостей під час ввезення і розмитнення нового автомобіля в Україну, варто наголосити на тому, що власнику авто обов’язково потрібно виробляти на нього сертифікат якості (десь понад 2000 грн), сплатити приблизно 41 відсоток митних платежів від вартості, що вказана у рахунку-фактурі, отримати на митниці печатку про проходження радіологічного контролю, мати по кілька копій рахунку, техпаспорта на автомобіль, свого закордонного паспорта. Нарешті, митні процедури не закінчуються під час ввезення автомобіля в Україну, а продовжуються вже в логістичному комплексі «Західресурс» Західної регіональної митниці, що у Городку. І тільки після цього ви зможете поставити автомобіль на облік, заплативши при цьому всі реєстраційні платежі.

Між іншим, деякі спритні митники натякають при ввезенні нового автомобіля, що, мовляв, авто вже не нове, бо приїхало до кордону своїм ходом, а значить вже вживане і його не можна оформляти як нове. Однак насправді, норма, коли треба було привозити авто (для визнання його новизни) до кордону на лафеті, вже не діє, якщо автомобіль дійсно придбано у салоні за кордоном.

Маєте можливості і бажання – вибирайте новий автомобіль за кордоном. Державу ви не обділите, бо сплатите до бюджету щонайменше половину суми від вартості ввезеного, розмитненого і зареєстрованого автомобіля. Зате гарантовано будете мати це авто, яке собі самі укомплектуєте !

Интересные автостатьи

Новое исследование: Сколько денег «застряло» в автомобильных пробках Согласно данным нового исследования Центра экономических и бизнес-исследований (CEBR) и INRIX в США и Европе, загруженность дорог стоила экономике США 124 млрд. долл. США. И это показатели 2013 года. Ожидается, что к 2030 году эта цифра возрастет до 186 млрд. долл. США, считают американские аналитики трафика в режиме реального времени.
5 винтажных кабриолетов, которые можно купить дешевле, чем за $10 000 Настала пора сделать то, о чем давно мечтали — сжечь последнюю оставшуюся пару шорт и купить винтажный кабриолет. Наша проблема в том, что мы были воспитаны в фантазиях о маслкарах и Ferrari Daytona, и не знаем, как найти нечто веселое, доступное и неожиданное. Особенно, если бюджет ограничен.
6 вариантов дизайна классической Mini в стиле других автопроизводителей Когда сэр Алек Иссигонис (Alec Issigonis) в 1959 году разработал для British Motor Company автомобиль Mini, который изначально назывался Morris Mini Minor, его дизайн был разработан из принципа максимальной экономи, но он превратился в, возможно, самый знаковый двухдверный автомобиль, который попадал на дороги или раллийные трассы во всем мире.
5 вещей, которые узнаешь, используя гоночный автомобиль в повседневной жизни Что происходит с автомобилем, когда это не день гонки? Подавляющее большинство гонщиков доставляют свои авто на прицепах, и в этом есть смысл. Ко многим трекам путь не близкий, да и с собой нужно взять много инструментов и снаряжения.
Как экономная езда на низких оборотах приближает капитальный ремонт Подавляющее большинство автолюбителей ошибочно предполагает, что чем ниже обороты двигателя, тем выгодней становится поездка, так как падает расход топлива. На самом деле, частая эксплуатация автомобиля в таком режиме может лишь, увеличить износ мотора. Почему это происходит и зачем на тахометре нужны цифры выше 3 тыс. оборотов в минуту?
Зачем на самом деле британцам и японцам руль справа Примерно 35% всех автомобилей мира выпускается с правым рулем. Главным образом, в этом «виновата» Индия, где огромное количество автомобилей. Из списка самых известных стран с левосторонним движением сразу вспоминаются Великобритания, Япония, Австралия, Сингапур и, разумеется, Индия. Но в большинстве стран мира принят правосторонний порядок движения. Так когда же мир разделился на две части и почему это произошло?
Наглядное объяснение об устройстве японских двигателей VTEC Honda Каждый автолюбитель наверняка слышал термин «VTEC», но далеко не каждый знает что он означает в автопромышленности. В этой статье подробно описано устройство этого типа двигателей, которые производит компания Honda.
Как выглядела камера заднего вида в автомобиле 1972 года выпуска Автомобили Volvo заслужили признание во всем мире благодаря своему заслуженному званию самого безопасного автомобиля. И не зря — компания на протяжении десятилетий трудилась над нововведениями, которые бы существенно снизили риск аварий и минимизировали повреждения в случае ДТП.
Как пригнать малолитражку из ЕС и сколько это стоит На авторынок вновь вернулись перегонщики автомобилей (как в 90-х), правда, теперь они возят не десятилетние BMW, а предлагают поставки малолитражек (с объемом двигателя до 1 л), за услуги берут 900–1500 евро. «Малыши» в данный момент уже заняли 11% б/у рынка.
Можно ли ремонтировать дороги при плохой погоде? Ежегодно начало «сезона» ремонта дорог начинается в период ливней и ухудшения погодных условий. Общество уже откровенно подтрунивает над укравтодором за эту традицию. В сети появляются фотографии ремонтников со смешными подписями, негодующие комментарии и критика. Но давайте разберемся насколько критичен ремонт асфальта в непогоду?
Легендарный автомобиль Бонни и Клайда: За что знаменитая пара гангстеров полюбила Форд V-8 Мистер и миссис Уоррен, проживавшие по адресу Габлер-стрит 2107 искали новую машину. В начале 1934 года супружеская пара из Топеки, штат Канзас, отправилась в компанию Mosby-Mack Motor Company, чтобы ознакомиться с актуальными предлагаемыми автомобилями. Они быстро остановили свой выбор на 1934 Ford DeLuxe Fordor, который сразу привлек их внимание.
Лучшие забытые автомобильные погони в истории кино Автомобильные погони стали частью фильмов на рубеже 20-го века. Большинство погонь уже клише и мало чем отличаются друг от друга. Но в нашей сегодняшней подборке действительно лучшие сцены с автомобильными погонями, в которых водители демонстрируют мастерское управление автомобилем.

Больше новостей