Повернення техогляду неминуче: коли чекати

14.12.2017 г. в 23:03, 24tv.ua

Повернення техогляду для українських автовласників неминуче. І як будь-який непопулярний захід, впроваджується він поетапно. Як він буде проводитися і коли почнеться?

Про повернення техогляду почали говорити з тих самих пір, як його скасували. Незважаючи на те, що зараз немає достовірної статистики, яка змогла б дати відповідь на питання, скільки ДТП відбувається через незадовільний технічний стан автомобілів, введення обов’язкового технічного контролю вважається частиною системи, покликаної забезпечити безпеку на українських дорогах.

Зараз на розгляді комітетів Верховної Ради знаходиться законопроект №7317 “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері забезпечення безпеки експлуатації колісних транспортних засобів відповідно до вимог Угоди про асоціацію між Україною з одного боку, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їх державами-членами з іншого боку”. Природно, він має всі шанси стати повноцінним законом.

Нагадаємо, що свого часу скасування техогляду було абсолютно обґрунтованим. Тоді реальний технічний стан практично ніхто не контролював, а талони, які свідчать про проходження ТО, просто продавалися співробітниками МРЕО. У запропонованій редакції законопроекту проходження ТО називається як “Перевірка на придатність транспортних засобів до експлуатаці”, а відповідальними за видачу “Свідоцтв про придатність транспортного засобу до експлуатації” призначаються приватні компанії, які зуміли пройти відповідні державні перевірки.

Пропонована законопроектом періодичність проходження ТО для легкових автомобілів, які не експлуатуються в комерційних цілях, – через чотири роки від дати першої реєстрації транспортного засобу, а потім кожні два роки. Для мотоциклів – через два роки після дати першої реєстрації транспортного засобу, а потім кожні два роки.

Крім цього, перевірка на придатність транспортних засобів до експлуатації, незалежно від дати проведення останньої перевірки, проводиться в разі реєстрації або перереєстрації транспортного засобу; зміни власника; зміни або модифікації систем або їх складових, що впливають на безпеку дорожнього руху або навколишнього середовища; виїзду за межі зони митного контролю України.

У законопроекті досить чітко прописано, що саме слід перевіряти. Обов’язковому контролю підлягають системи гальмового і рульового керування, світлотехніка, шини, ГБО (за наявності), номер кузова і здатність стекол пропускати світло. Також контролювати будуть інші параметри, що безпосередньо стосуються безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.

Одне з найцікавіших нововведень свідчить, що зупиняти автомобіль для перевірки документів зможе не тільки поліція, але і “уповноважені посадові особи (інспектори) центрального органу виконавчої влади, що забезпечують реалізацію державної політики з питань безпеки на транспорті”. Вони ж зможуть виробляти і так званий “придорожній контроль” – поверхневу перевірку на придатність до експлуатації.

Тішить лише, що некомерційні легкові автомобілі і мотоцикли підлягають перевірці на придатність до експлуатації лише з 01 січня 2021 року. З тієї ж дати Національна поліція України повинна здійснювати контроль на вулично-дорожній мережі за дотриманням зазначених вимог.

Интересные автостатьи

Самые известные потайные места и заводские «секреты» в серийных автомобилях Вождение в офис и обратно, в магазин и обратно, в кинотеатр и обратно: мы пользуемся нашими автомобилями так активно, что перестаем по-настоящему всматриваться в детали. И если вы не из тех людей, которые с любовью моют свою машину вручную каждое воскресенье, есть немалая вероятность, что вы не так много знаете о своем четырехколесном друге, как вам кажется. Вашему вниманию несколько секретов, которые автомобиль может скрывать от вас.
Как водители сами помогают автоугонщикам Даже самые современные охранные системы часто не способны спасти автомобиль от угона. И не потому, что они слишком простые и дешёвые, а потому, что их неправильно установили на машину. Что значит “неправильно” и как должно быть “правильно”, мы вам сейчас и расскажем.
«Я у мамы инженер»: 14 примеров неудачного тюнинга автомобилей В мире очень много людей, которых действительно можно назвать мастерами на все руки. Они обладают умением, талантом, опытом и страстью к своему ремеслу. У некоторых из них есть настоящий дар к модификации автомобилей. Но эта статья не о них.
Зачем они это делают: «Заскоки»легендарных гонщиков Одни из самых интересных людей в мире — пилоты гоночных автомобилей. Каждый раз на треке они сталкиваются с опасностями быстрого вождения. И далеко не каждому психологически дано выдержать такие физические и моральные нагрузки.
13 интересных особенностей американских полицейских машин Мы видим их почти каждый день и не можем не нервничать, когда проезжаем или проходим рядом, независимо от того, нарушаем мы правила или нет. Да, речь идет о полицейских машинах.
Восхитительный трибьют BMW Isetta: электрокар Microlino Несмотря на внушительное количество инноваций в отрасли, не каждый день дебютирует новый электромобиль с такими успешными предпродажами. Предварительные заказы на Microlino уже перевалили за 100 миллионов долларов, вот насколько многообещающий этот bubble car.
Собрать за 16 секунд: мегазавод Suzuki Maruti в Индии Данные. Факты, цифры. Информация. Называйте, как хотите, но только так можно передать масштаб производства Suzuki Maruti в Индии. Иные прилагательные, метафоры, заумные фразы не подходят.
10 самых крутых и необычных мотоциклетных колясок Многие современные байкеры вряд ли согласятся с утверждением, что коляска и мотоцикл — идеальная пара. Но посмотрите как переплетаются их судьбы. А первая коляска даже предшествует первому мотоциклу.
Как выглядит музей советских автомобилей в США В маленьком городке Саммамиш, штат Вашингтон, расположен удивительный и необычный для США музей — музей автомобилей производства СССР. Это атмосферное место под открытым небом притягивает к себе энтузиастов ретро-автомобилей. Ценители советских машин могут поделиться своей страстью и любовью к автомобильной истории восточноевропейского региона.
Невероятные приключения самого дешевого в истории Bugatti Veyron Эту забавную историю на суд читателя предоставил человек по имени Эд Болян. Эд ранее работал директором по продажам в салоне редких автомобилей и всегда мечтал о приобретении Bugatti Veyron.
10 удивительных суперкаров, о которых вы вряд ли слышали Ничто, без сомнения, не сравнится с суперкаром. Мы говорим об автомобиле, который никогда не перестает привлекать внимание и вместо того, чтобы обесцениваться со временем, суперкар будет только дорожать.
История автомобилей: Топ-10 интересных фактов Автомобили появились еще в далеком 1769 году, когда были созданы первые экземпляры с паровым двигателем. В 1807 году Франсуа Исаак де Риваз спроектировал первый автомобиль, который был оснащен двигателем внутреннего сгорания, работающим на топливном газе.

Больше новостей