Найкраще авто «на бляхах»

18.04.2018 г. в 18:08, mashyna.com.ua

Skoda Fabia “на бляхах” можна зустріти на наших дорогах нечасто. Тим не менш, вона є одним з найцікавіших варіантів для експлуатації як з українською реєстрацією, так і з європейською.

Випуск Skoda Fabia Mk1 стартував в 1999 році. Автомобіль, що розділяє платформу і агрегатну базу з Volkswagen Polo і SEAT Ibiza, був дешевшим від своїх найближчих родичів і практично не відрізнявся від них надійністю і якістю виготовлення. Він залучав клієнтів різноманітністю кузовів, моторів і комплектацій. В результаті Skoda Fabia першого покоління протримався на конвеєрі до 2007 року і вийшов на пенсію, залишивши в спадщину більше 1,5 млн. випущених екземплярів.

Skoda Fabia – дорожче конкурентів

Зараз можна купити Шкода Фабія з українською пропискою за 3500-7000 доларів. Напівлегальні “евробляхи” опускають ціну автомобіля до 1300-3500 доларів. При цьому, пропозицій з українською реєстрацією в чотири рази більше, ніж з європейською.

Вибір двигуна

Найбільш популярні двигуни для автомобілів з європейської реєстрацією – 1,9-літрові дизелі. Найбільш надійним довговічним і невибагливим з них є атмосферний дизель потужністю 64 л.с. (маркування ASY). Але платити за заздрісну надійність і економічність Фабіа з таким мотором повинна динамічними показниками – розгін до першої сотні займає цілих 18,6 с.

Турбовані дизельні мотори динамічніші, але мають ряд інших недоліків. Нормальний ресурс турбокомпресора – 150-200 тис. км пробігу. Реставрація цього вузла обходиться в 400-600 доларів. Слід враховувати, що турбодизельні мотори вимогливі до якості масла і дуже болісно реагують на його несвоєчасну заміну.

Встановлювалися на Skoda Fabia першого покоління і дизелі об’ємом 1,9 л з насос-форсунками (маркування ATD і ASZ). Був популярний в Європі і трициліндровий дизельний мотор об’ємом 1,4 л. Він теж був обладнаний системою впорскування з насос-форсунками (маркування AMF). Дана паливна система дуже вимоглива до якості дизеля. Заправка низькоякісним паливом на бюджетних українських АЗС може дорого обійтися: одна нова насос-форсунка коштує 500-600 доларів. Трудомісткою і витратною також є робота по заміні насос-форсунок – в автосервісі за неї доведеться віддати як мінімум 150-200 доларів.

Малокубатурні небезпеки Skoda Fabia

Присутні серед нерозмитнених Шкода Фабія першого покоління і пропозиції з бензиновими моторами. Найбільш поширені – з об’ємом 1,2 л і 1,4 л. Перший малооб’ємний 3-циліндровий двигун буває як з двома, так і з чотирма клапанами на циліндр (маркування AWY і AZQ відповідно). Багато фахівців вважають їх конструкцію невдалою. Ланцюговий привід ГРМ вимагає втручань вже після 100-150 тис. км. Бюджет на заміну ланцюга з усіма комплектуючими досягає 250-300 доларів. Також до недоліків моторів об’ємом 1,2 л зараховують невеликий моторесурс (до 250-300 тис. км) і конструкційні особливості, які сильно ускладнюють капітальний ремонт двигуна.

Мотори об’ємом 1,4 л мають ремінний привід ГРМ, який вимагає планової заміни раз в 90 тис. км. Бюджет такого заходу – 100-150 доларів. До характерних особливостей двигуна 1,4 л можна віднести хіба що підвищену витрату масла після 250-300 тис. км пробігу. В решті, бензинові мотори цього обсягу (як 8-ми, так і 16-клапанні) добре себе зарекомендували.

Ще одним мінусом малооб’ємних бензинових моторів називають невеликий ресурс зчеплення – навіть для не дуже динамічного старту потрібні високі обороти двигуна, що негативно позначається на довговічності диска зчеплення. На моделях з мотором 1,2 л зчеплення служить 60-80 тис. км, а на інших моторах, включаючи дизельні, воно здатне прожити близько 100-120 тис. км.

Автоматичні коробки передач на Skoda Fabia зустрічаються вкрай рідко – переважна більшість моделей обладнана механічними коробками передач. Проблеми з ними можуть виникнути лише при тривалій експлуатації з сильно зношеним зчепленням.

Сильні сторони Skoda Fabia: підвіска і кузов

Підвіска навіть в суворих українських реаліях здатна без істотних втручань виходжувати по 100-120 тис. км. Після чого бажано замінити передні і задні амортизатори, сайлетблоки задньої балки, сайлетблоки передніх важелів і кульові опори. Сумарний бюджет на заміну всіх перерахованих вище деталей ходової частини – 200-300 доларів. Найслабші деталі підвіски, які вимагають більш частої заміни – втулки і тяги переднього стабілізатора. Вони мають ресурс близько 50 тис. км і коштують 40-60 доларів.

Електрика вкрай рідко завдає неприємностей, навіть незважаючи на такий солідний вік автомобіля. Діагностику всіх електронних систем можна проводити навіть самостійно, використовуючи прилад Vag-Com, який коштує близько 40 доларів.

Кузов Skoda Fabia непогано захищений від корозії. При покупці особливу увагу слід приділити днищу, порогам, аркам коліс, нижній частині дверей багажника і місцям кріплення дверних ручок. Якщо в зазначених точках корозія відсутня – знайти її в інших місцях буде практично неможливо.

Що робити з нерозмитненою Фабією

Не дивлячись на те, що Skoda Fabia “на бляхах” трохи дорожче своїх однокласників, які експлуатуються в Україні за тими ж напівлегальними схемами, вона є досить надійним і недорогим в утриманні автомобілем. До того ж авто має дуже хороший запас ліквідності. У разі, якщо обіцяна владою легалізація не відбудуться, або умови такої легалізації будуть невигідними, стару Fabia завжди можна здати на розбирання – попит на запчастини для цього автомобіля є завжди.

Интересные автостатьи

10 бесстыдных клонов популярных мотоциклов Мотоциклы являются символом мужественности. Многие мужчины выбирают байк из соображений удобства перемещения, но есть и другие — настоящие фанаты этого транспортного средства, которые живут жизнью байкеров, придерживаясь философии этого движения.
Страшная статистика: Каждый восьмой водитель признается, что засыпал во время вождения Согласно данным нового исследования, каждый восьмой водитель засыпает за рулем. Опрос более чем 20 000 водителей выявил еще 37%, заявивших, что они так устали, что могут уснуть в любой момент.
Как не оказаться на обочине: эксперты дали 10 советов по зимнему вождению Несмотря на все предупреждения синоптиков, снег выпадает неожиданно для многих водителей, которые оказываются неподготовленными к смене погоды.
Конец Формуле-1? Автоспорт станет незаконным уже в декабре из-за новых правил страхования ЕС Если не будут внесены изменения, Европейская директива по страхованию автотранспортных средств потребует полного страхования всех автомобилей, что сделает невозможными все виды автоспорта.
Сыны Анархии: Интересные факты о мотоциклах Чарли Ханнема Джекс Теллер — самый популярный персонаж из знаменитой киносаги «Сыны Анархии». Как президент SAMCRO он знал, когда нужно быть жестким, а когда немного мягче. Примечательно, что в реальной жизни Чарли Ханнем почти такой же.
Как подготовить автомобиль к зиме Водитель должен знать, что в любой сезон машина требует тщательной подготовки. Также это касается прихода зимы.
Достаточно ли вы умны, чтобы пройти собеседование у Илона Маска? Поддерживая всеобщую навязчивую одержимость Илоном Маском, хочется отметить, что попасть на собеседование к пресловутому футуристу уже само по себе — мечта. А уж получить работу в его компании было бы нереально круто.
Миллионеры из трущоб: Богачи с дешевыми авто Богатые и знаменитые принадлежат к 1% мирового населения и являются объектом зависти остальных 99. В то время как большинство из нас фантазирует о том, каково это жить на широкую ногу, Форбс объявил 2018 год — годом богатства, поскольку более 2 200 человек стали миллиардерами. Причем большинство из них «создали себя сами» и начинали с нуля.
10 жутких историй, рассказанных автостоперами Поездки автостопом преследует дурная слава, в основном из-за страшных фильмов и городских легенд. Однако, это не означает, что такой способ передвижения совершенно безопасен. На самом деле, автостоп может быть чрезвычайно рискованным предприятием, особенно для молодых женщин.
Tata Nano: Вся правда о самом дешевом автомобиле в мире Tata Motors является 17-м крупнейшим производителем автомобилей в мире и выпускает широкий ассортимент продукции, включая пассажирские автобусы, автомобили и военные транспортные средства. Tata принадлежит бренду Jaguar Land Rover. Но, несмотря на прочный фундамент, основанный на автомобилях высокого класса, в 2008 году Tata начала производство совершенно иного зверя.
Необычный транспорт, попавший в Книгу рекордов Гиннеса Люди создают удивительные вещи. Инженерный гений человека действительно не знает границ и, как это ни странно прозвучит, способен даже «ломать» законы физики! Или хотя бы здравый смысл… В любом случае, создатели этих транспортных средств были или безумцами, или гениями.
Топ-11 заблуждений о мотоциклах Любители мотоциклов заявляют, что если вы по-настоящему хотите испытать ощущение свободы, вам нужно оседлать байк. С другой стороны, у большинства людей слишком много заблуждений о езде на этом транспортном средстве, и мы обсудим некоторые из них в этой статье.

Больше новостей