Названо найкраще авто «на бляхах»

23.04.2018 г. в 00:23, autotheme.info

Skoda Fabia “на бляхах” можна зустріти на наших дорогах нечасто. Тим не менш, вона є одним з найцікавіших варіантів для експлуатації як з українською реєстрацією, так і з європейською.

Випуск Skoda Fabia Mk1 стартував в 1999 році. Автомобіль, що розділяє платформу і агрегатну базу з Volkswagen Polo і SEAT Ibiza, був дешевшим від своїх найближчих родичів і практично не відрізнявся від них надійністю і якістю виготовлення. Він залучав клієнтів різноманітністю кузовів, моторів і комплектацій. В результаті Skoda Fabia першого покоління протримався на конвеєрі до 2007 року і вийшов на пенсію, залишивши в спадщину більше 1,5 млн. випущених екземплярів.

Skoda Fabia – дорожче конкурентів

Зараз можна купити Шкода Фабія з українською пропискою за 3500-7000 доларів. Напівлегальні “евробляхи” опускають ціну автомобіля до 1300-3500 доларів. При цьому, пропозицій з українською реєстрацією в чотири рази більше, ніж з європейською.

Вибір двигуна

Найбільш популярні двигуни для автомобілів з європейської реєстрацією – 1,9-літрові дизелі. Найбільш надійним довговічним і невибагливим з них є атмосферний дизель потужністю 64 л.с. (маркування ASY). Але платити за заздрісну надійність і економічність Фабіа з таким мотором повинна динамічними показниками – розгін до першої сотні займає цілих 18,6 с.

Турбовані дизельні мотори динамічніші, але мають ряд інших недоліків. Нормальний ресурс турбокомпресора – 150-200 тис. км пробігу. Реставрація цього вузла обходиться в 400-600 доларів. Слід враховувати, що турбодизельні мотори вимогливі до якості масла і дуже болісно реагують на його несвоєчасну заміну.

Встановлювалися на Skoda Fabia першого покоління і дизелі об’ємом 1,9 л з насос-форсунками (маркування ATD і ASZ). Був популярний в Європі і трициліндровий дизельний мотор об’ємом 1,4 л. Він теж був обладнаний системою впорскування з насос-форсунками (маркування AMF). Дана паливна система дуже вимоглива до якості дизеля. Заправка низькоякісним паливом на бюджетних українських АЗС може дорого обійтися: одна нова насос-форсунка коштує 500-600 доларів. Трудомісткою і витратною також є робота по заміні насос-форсунок – в автосервісі за неї доведеться віддати як мінімум 150-200 доларів.

Малокубатурні небезпеки Skoda Fabia

Присутні серед нерозмитнених Шкода Фабія першого покоління і пропозиції з бензиновими моторами. Найбільш поширені – з об’ємом 1,2 л і 1,4 л. Перший малооб’ємний 3-циліндровий двигун буває як з двома, так і з чотирма клапанами на циліндр (маркування AWY і AZQ відповідно). Багато фахівців вважають їх конструкцію невдалою. Ланцюговий привід ГРМ вимагає втручань вже після 100-150 тис. км. Бюджет на заміну ланцюга з усіма комплектуючими досягає 250-300 доларів. Також до недоліків моторів об’ємом 1,2 л зараховують невеликий моторесурс (до 250-300 тис. км) і конструкційні особливості, які сильно ускладнюють капітальний ремонт двигуна.

Мотори об’ємом 1,4 л мають ремінний привід ГРМ, який вимагає планової заміни раз в 90 тис. км. Бюджет такого заходу – 100-150 доларів. До характерних особливостей двигуна 1,4 л можна віднести хіба що підвищену витрату масла після 250-300 тис. км пробігу. В решті, бензинові мотори цього обсягу (як 8-ми, так і 16-клапанні) добре себе зарекомендували.

Ще одним мінусом малооб’ємних бензинових моторів називають невеликий ресурс зчеплення – навіть для не дуже динамічного старту потрібні високі обороти двигуна, що негативно позначається на довговічності диска зчеплення. На моделях з мотором 1,2 л зчеплення служить 60-80 тис. км, а на інших моторах, включаючи дизельні, воно здатне прожити близько 100-120 тис. км.

Автоматичні коробки передач на Skoda Fabia зустрічаються вкрай рідко – переважна більшість моделей обладнана механічними коробками передач. Проблеми з ними можуть виникнути лише при тривалій експлуатації з сильно зношеним зчепленням.

Сильні сторони Skoda Fabia: підвіска і кузов

Підвіска навіть в суворих українських реаліях здатна без істотних втручань виходжувати по 100-120 тис. км. Після чого бажано замінити передні і задні амортизатори, сайлетблоки задньої балки, сайлетблоки передніх важелів і кульові опори. Сумарний бюджет на заміну всіх перерахованих вище деталей ходової частини – 200-300 доларів. Найслабші деталі підвіски, які вимагають більш частої заміни – втулки і тяги переднього стабілізатора. Вони мають ресурс близько 50 тис. км і коштують 40-60 доларів.

Електрика вкрай рідко завдає неприємностей, навіть незважаючи на такий солідний вік автомобіля. Діагностику всіх електронних систем можна проводити навіть самостійно, використовуючи прилад Vag-Com, який коштує близько 40 доларів.

Кузов Skoda Fabia непогано захищений від корозії. При покупці особливу увагу слід приділити днищу, порогам, аркам коліс, нижній частині дверей багажника і місцям кріплення дверних ручок. Якщо в зазначених точках корозія відсутня – знайти її в інших місцях буде практично неможливо.

Що робити з нерозмитненою Фабією

Не дивлячись на те, що Skoda Fabia “на бляхах” трохи дорожче своїх однокласників, які експлуатуються в Україні за тими ж напівлегальними схемами, вона є досить надійним і недорогим в утриманні автомобілем. До того ж авто має дуже хороший запас ліквідності. У разі, якщо обіцяна владою легалізація не відбудуться, або умови такої легалізації будуть невигідними, стару Fabia завжди можна здати на розбирання – попит на запчастини для цього автомобіля є завжди.

Интересные автостатьи

5 вещей, которые узнаешь, используя гоночный автомобиль в повседневной жизни Что происходит с автомобилем, когда это не день гонки? Подавляющее большинство гонщиков доставляют свои авто на прицепах, и в этом есть смысл. Ко многим трекам путь не близкий, да и с собой нужно взять много инструментов и снаряжения.
Как экономная езда на низких оборотах приближает капитальный ремонт Подавляющее большинство автолюбителей ошибочно предполагает, что чем ниже обороты двигателя, тем выгодней становится поездка, так как падает расход топлива. На самом деле, частая эксплуатация автомобиля в таком режиме может лишь, увеличить износ мотора. Почему это происходит и зачем на тахометре нужны цифры выше 3 тыс. оборотов в минуту?
Зачем на самом деле британцам и японцам руль справа Примерно 35% всех автомобилей мира выпускается с правым рулем. Главным образом, в этом «виновата» Индия, где огромное количество автомобилей. Из списка самых известных стран с левосторонним движением сразу вспоминаются Великобритания, Япония, Австралия, Сингапур и, разумеется, Индия. Но в большинстве стран мира принят правосторонний порядок движения. Так когда же мир разделился на две части и почему это произошло?
Наглядное объяснение об устройстве японских двигателей VTEC Honda Каждый автолюбитель наверняка слышал термин «VTEC», но далеко не каждый знает что он означает в автопромышленности. В этой статье подробно описано устройство этого типа двигателей, которые производит компания Honda.
Как выглядела камера заднего вида в автомобиле 1972 года выпуска Автомобили Volvo заслужили признание во всем мире благодаря своему заслуженному званию самого безопасного автомобиля. И не зря — компания на протяжении десятилетий трудилась над нововведениями, которые бы существенно снизили риск аварий и минимизировали повреждения в случае ДТП.
Как пригнать малолитражку из ЕС и сколько это стоит На авторынок вновь вернулись перегонщики автомобилей (как в 90-х), правда, теперь они возят не десятилетние BMW, а предлагают поставки малолитражек (с объемом двигателя до 1 л), за услуги берут 900–1500 евро. «Малыши» в данный момент уже заняли 11% б/у рынка.
Можно ли ремонтировать дороги при плохой погоде? Ежегодно начало «сезона» ремонта дорог начинается в период ливней и ухудшения погодных условий. Общество уже откровенно подтрунивает над укравтодором за эту традицию. В сети появляются фотографии ремонтников со смешными подписями, негодующие комментарии и критика. Но давайте разберемся насколько критичен ремонт асфальта в непогоду?
Легендарный автомобиль Бонни и Клайда: За что знаменитая пара гангстеров полюбила Форд V-8 Мистер и миссис Уоррен, проживавшие по адресу Габлер-стрит 2107 искали новую машину. В начале 1934 года супружеская пара из Топеки, штат Канзас, отправилась в компанию Mosby-Mack Motor Company, чтобы ознакомиться с актуальными предлагаемыми автомобилями. Они быстро остановили свой выбор на 1934 Ford DeLuxe Fordor, который сразу привлек их внимание.
Лучшие забытые автомобильные погони в истории кино Автомобильные погони стали частью фильмов на рубеже 20-го века. Большинство погонь уже клише и мало чем отличаются друг от друга. Но в нашей сегодняшней подборке действительно лучшие сцены с автомобильными погонями, в которых водители демонстрируют мастерское управление автомобилем.
Хранение этих 8 вещей в автомобиле угрожает вашему здоровью и безопасности Автомобиль должен использоваться по назначению, т.е. как средство передвижения. Но многие владельцы, к сожалению, в прямом смысле слова, захламляют свое транспортное средство. В этой статье собраны 8 вещей, которые ни в коем случае нельзя хранить или оставлять в машине, если вы ее покидаете. Последствия могут быть гораздо серьезнее, чем кажется на первый взгляд.
Чтобы неповадно было: нарушать ПДД становится слишком дорого 27 сентября 2018 года имеет все шансы войти в «календарь памятных дат» украинских автомобилистов. Ведь с этого дня автовладельцы смогут на «собственной шкуре» ощутить и оценить ряд новаций от Национальной полиции.
Почему нельзя заряжать смартфон в автомобиле Если вы в дороге, и поездка обещает быть длительной, или застряли на несколько часов в пробке по пути с работы, нет ничего хуже, чем разряжающаяся батарея смартфона. Низкий уровень заряда телефона может означать форменную катастрофу для скучающего водителя. Но паниковать не стоит, ведь так классно, что в современных автомобилях есть USB-разъемы, да зачастую их несколько, а можно, если что, воткнуть разветвитель в «прикуриватель» и зарядить сразу несколько устройств, если уж совсем приспичило. Есть ли какой-нибудь подвох в зарядке телефона через автомобильный USB-разъем? Давайте разберемся.

Больше новостей