Запорожанка перевернулась на машине с детьми и подала в суд на дорожников

14.09.2019 г. в 13:30, vmestezp.org

В довольно неприятную ситуацию попала жительница Запорожья Ирина Перепелицына. Она вместе с детьми перевернулась на машине, следуя по трассе в Каменко-Днепровском районе. К счастью, все были пристёгнуты и почти не пострадали. В произошедшем Ирина винит дорожников, и полна решимости получить через суд компенсацию, и заставить Облавтодор привести дорогу в порядок. Далее – рассказ запорожанки от первого лица.

Це мали бути веселі Великодні канікули. Проте, не так сталося.

На трасі у Кам’янсько-Дніпровському районі Запорізької області автівка, якою я кермувала і в якій на задньому сидінні були малі, перекинулася.

Сталося це на ділянці, де нормальна дорога різко змінюється на просто відсипану щебенем (недобудовану), ще й із перепадом близько 30 см. Що, власне, і стало причиною ДТП.

Занесення на щебені, некерований автомобіль, перегортання, розбите скло, крик – і ми вже у кюветі. Всі були пристебнуті пасками безпеки, тому фізично сильно не постраждали. Постраждало лише авто.

Запорожанка перевернулась на машине с детьми и подала в суд на дорожников
Запорожанка перевернулась на машине с детьми и подала в суд на дорожников

Про пережитий стрес не буду. По суті.

Першою на виклик приїхала «швидка допомога». Медики оглянули дітей, витягли скло з мого зап’ястка. Водій «швидкої» заліз всередину перекинутого автомобілю і вимкнув двигун, який продовжував працювати.

Саме від медпрацівників я вперше дізналася, що ДТП на цій ділянці дороги – справа звичайна. Місцеві знають, що вона в аварійному стані, тому їздять обережно. «Чужинці» перегортаються регулярно. Згодом це повторили і поліцейські, і місцеві жителі, які допомагали витягати авто, і водій евакуатора, і лікарі районної лікарні.

Місцеві ж розказали, що ця ділянка дороги в такому аварійному стані знаходиться вже понад десять років. Її ремонтували, гроші скінчилися і трохи більше кілометру недобудованого автошляху так і стоїть, нікому не потрібний.

Важливий момент: вздовж траси – від найближчого населеного пункту і до аварійної ділянки – немає жодного (!!!) знаку. Кажуть, вони були, але три роки тому порозкрадали. І все – за три роки ніхто не потурбувався про їх відновлення.

Поліція теж приїхала швидко, хлопці провели огляд і опитування. Але чомусь запитали, чи хочу я складати протокол? Я хотіла. Бо точно знаю, що не винна – правил не порушувала, швидкості не перевищувала, у стані алкогольного сп’яніння не була (що підтвердив медогляд). Протокол склали, права забрали, сказали – чекайте виклику до суду.

Суд відбувся, і після наданих доказів, ухвалив рішення, що не вбачає у моїх діях ознак адміністративного правопорушення.

Паралельно зробили запити у облдержадміністрацію, ДП «Місцеві дороги Запорізької області», обласну Службу автомобільних доріг, які відповідальні за стан доріг у області, та поліцію. Так стало відомо, що:

Автомобільна дорога місцевого значення О080823 /Т-08-04/-Дніпровка, де сталася ДТП, з липня 2018 року знаходиться на балансі Департаменту промисловості та розвитку інфраструктури Запорізької облдержадміністрації, посадовці якого «дуже занепокоєні її станом». Тим більше, що ця дорога є стратегічною, а саме евакуаційною на випадок аварії на Запорізькій АЕС. Ремонтувати планують за кошти субвенції з держбюджету, треба близько 20 мільйонів. Грошей немає. Така відповідь надійшла з ОДА.

У ДП «Місцеві дороги Запорізької області», що є замовником і розпорядником коштів, які виділяються на всі ремонтні та інші роботи на дорогах області, також висловили «занепокоєння» станом автошляхів. І повідомили: враховуючи аварійний стан дороги, ухвалене рішення про виділення з бюджету ОТГ 200 тисяч гривень на, увага, розробку проектно-кошторисної документації. Уявіть, десять років дорога в аварійному стані, десять років тут калічаться люди і псуються їхні автівки. І тільки зараз чиновники візьмуться за розробку проекту (до речі, фактично виділили ці гроші і чи почали щось із цим робити – з’ясувати не вдалося).

У поліції повідомили, що з серпня 2016 по травень 2019 року на цій ділянці трапилося 4 ДТП (електронної бази за більш ранній період просто немає). Але, як я вже казала, ця статистика ДТП не дуже репрезентативна, бо чимало водіїв, які тут потрапляли у ДТП, відмовлялися від оформлення протоколу.

Минулого тижня зробили експертну оцінку пошкоджень автомобіля, отриманих у результаті ДТП. За процедурою, на ній мали бути присутні представники підприємства, на балансі якого знаходиться дорога. У моєму випадку – це Департамент промисловості Запорізької ОДА. Також був запрошений представник ДП «Місцеві дороги Запорізької області». Ніхто з них на експертизу не прийшов, а в телефонному режимі співробітники обох структур повідомили, що їх моє ДТП не обходить і часу їздити на експертизи в них немає. Що ж, побачимося у суді. Не маю ілюзій щодо нашої судової системи, хоча сподіваюся. Готуємо позов.

Чому пишу про це зараз? Бо нещодавно на посаду був призначений новий голова Запорізької облдержадміністрації Виталий Туринок, який заявляє про вирішення проблем з дорогами як один з пріоритетів. Віталію Вікторовичу, доведіть, що це не порожні обіцянки, відремонтуйте (завершіть ремонт) Автомобільної дороги місцевого значення О080823 /Т-08-04/-Дніпровка. Тут псуються авто і калічаться люди, вже десять років поспіль!

Друзі! Я знаю, що у Запорізькій області таких аварійних ділянок на дорогах – сила силенна. Якщо ви знаєте про них, давайте допоможемо запорізьким можновладцям їх «розгледіти» і, зрештою, почати діяти.

Интересные автостатьи

Качество автомобильного газа в Украине остаётся не стабильным - эксперты В последнее время на рынке автомобильного газа царит некоторое спокойствие – перебоев с поставками нет, цены находятся в привычном диапазоне «чуть меньше» половины стоимости бензина.
59 лет «горбатому» Запорожцу ЗАЗ-965 1 октября 1960 года с конвейера завода «Коммунар» в Запорожье сошел первый автомобиль ЗАЗ-965, впоследствии получивший прозвище «горбатый» из-за характерной формы задней части кузова.
Как работает британский дорожный патруль Мы провели день с сотрудниками дорожного патруля Highways England, чтобы познакомиться с их опытом работы в сети автострад Великобритании.
Американская бабушка придумала забавный способ потроллить нарушителей возле своего дома Местный патрульный Ноа Песола наградил женщину за попытку замедлить нарушителей скоростного режима.
Система UVeye может провести техосмотр автомобиля за четыре секунды Это не дизайнерские мусорные баки, это инспекторы технического контроля, и их можно использовать на заводе, у дилера и за его пределами.
Jeep представил сразу две обновленные модификации Wrangler В истории американской компании Jeep было много знаковых автомобилей. Линейка внедорожников Wrangler — одна из тех, кто принес бренду мировое признание и любовь тысячи автомобилистов по всему миру.
Daimler прекращает разработку двигателей внутреннего сгорания, чтобы сосредоточиться на электрокарах После столетия доминирования в качестве силового агрегата в автопромышленности, двигатель внутреннего сгорания, наконец, умирает.
Норвежские круизные лайнеры оборудовали картинговыми трассами Электрический карт норвежской круизной линии может развивать скорость до 48 километров в час.
Новая жизнь старой классики: электрический Land Cruiser FJ40 1970 года Классический автомобиль сохранил свой культовый вид, но получил современный электродвигатель.

Больше новостей