«Пошукач запчастин» — чат-бот для зв’язку покупців та продавців від Автопро
11.04.2022 р. в 10:14, «AvtoVod»
Автопро – профільний маркетплейс для продажу автозапчастин і розхідників для авто. На початок 22-го року тут працювало понад 4 тисячі українських продавців, які пропонували бізнесу та автовласникам понад 500 млн запчастин. Більшість з цих магазинчиків зупинили роботу 24 лютого. Вони зробили це так само, як і значна частина підприємств по країні, включаючи СТО та служби доставки. Ті, кому не пощастило мати авто у ремонті на цей час, залишилися без можливості закінчити процес і отримати засіб пересування.
Враховуючи те, що більшість покупців на Автопро завжди складали професіонали, не було нічого дивного, що попит також обвалився, але він не зник. Окремі люди, приватні особи, продовжували шукати запчастини і отримували відмови чи мовчання у відповідь. З мовчанням вдалося впоратися, анулювавши платні кліки на три тижні — зараз тариф на них мінімальний з тих, що були до війни. Продавці повернулися, однак до цього часу мусять відмовляти багатьом покупцям тільки тому, що не можуть доставити.
Для вирішення цієї проблеми був створений @avtoproua_bot на ім`я «Пошукач запчастин». Цей чат-бот працює у телеграмі. Якщо вам потрібні запчастини, достатньо відповісти йому на п`ять швидких запитань. Після цього буде автоматично сформована заявка, яку отримають продавці вашого регіону. Той з них, хто має шукане, вийде на зв’язок.
Лист з пропозицією приєднатися до чатів продавців, що підв’язані до бота, отримали не тільки усі продавці Автопро, але й покупці. Зважаючи на те, що серед останніх багато майстрів та інших професіоналів з власними залишками, усіх їх було закликано долучатися, щоб якомога більше людей могли купити необхідне в будь-яких місцях. Заклик був почутий — в кожному з регіональних чатів з`явилося не менше 50 продавців, і ця кількість збільшується. А це значить, що незалежно від місцезнаходження в Україні і поточної ситуації на фронті при наявності інтернету можна знайти запчастини і відремонтувати авто.